poniedziałek, 3 września 2012

Back to school!


Hej:)
Witam po dłuższej przerwie. Na wakacjach byłam na takim odludziu, że nawet nie miałam dostępu do internetu. Na początku było to dla mnie trochę trudne do przeżycia, ale nałóg szybko poszedł w niepamięć i na plan pierwszy weszły inne atrakcje:)
A teraz przygotowania do szkoły. Szykowanie wyprawki, układanie kredek w piórniku, podpisywanie zeszytów. Ja uwielbiałam to robić kiedy byłam mała, natomiast mój syn ma to w głębokim poważaniu:) Chyba po tatusiu... (pozdrawiam:))
Jutro rano trzeba wcześnie wstać, zrobić kanapki itp. Ciekawe, ile razy padnie zdanie "szybciej, bo się spóźnimy":) Witaj szkoło!

Vintage Classroom Back to School Photoshoot
Styling by Anders Ruff (www.andersruff.com); photography by Becca Bond Photography
(www.beccabondphotography.com)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...