poniedziałek, 5 listopada 2012

Paryskie klimaty, apartament Hélène i Gaël Duval.

 
Witam!
Na miły początek tygodnia niesamowity apartament z Paryża. Dla mnie nieocenione źródło inspiracji.
Mieszkańcy to czteroosobowa rodzina, Hélène and Gaël Duval z synami, 4-letnim Natanielem i 2-letnim Vadimem. Kolekcjonują sztukę, większość mebli kupują przez internet (i to mnie z nimi łączy:)). Niezmiennie podoba mi się łączenie stylów - apartament w starej kamienicy z zachowanymi sztukateriami, pięknymi dużymi oknami i cudownym parkietem, a na tym tle nowoczesne meble oraz przeskalowane czarno - białe zdjęcia. Ogólnie sporo bieli i czerni ze szczyptą koloru. Nie mogę się napatrzeć!














Huge lamp from Philippe Starck, chair Harry Bertoia.
Red dinosaur " made in china " from the chinese artist Jianguo Sui, Chair from Charles and Ray Eames.

Photo from Valerie Belin Chairs design Warren Platner by Knoll.

In the parents'room, duvet Sonia Rykiel, photo Ruben from Salomon Duval Gallery.


Bathroom mosaic black to stay in the sobriety.



Antique dresser converted into a wardrobe.



Sticker tree and house lamp from Inke Heiland ( Smallable.com )


Lounge open to all other aeras of the apartment.


A very contemporary dining room. Chairs " Carbon flesh" by Bertjan Pot and Marcel Wanders ( Moooi )Amazing candles chandelier hanging in the air from the artist Ingo Mauer.

Light from Tan Xia by Artemide.


 



Pa pa, miłego dnia wszystkim życzę, choć pogoda średnia. Ja wieczorem wybieram się na koncert Gotye i to nie ze względu na tylko jedną piosenkę:) Pozostałe też mi się podobają, mam nadzieję, że będzie OK.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...