sobota, 23 lutego 2013

Poranek w Kinokawiarni Stacja

Witam w kolejny zimowy weekend. Dziś u mnie dość leniwie, jutro za to będzie dużo gości, gotowania, tajskie przepisy i składniki już czekają... Dziś od rana mój starszy syn szalał z tatą i kolegami na fińskich saniach, natomiast ja z młodszym synkiem pojechaliśmy sobie do Kinokawiarni Stacja Falenica na bajeczkę Tajemnica Szyfru Marabuta. Ja tej bajki nie znałam, coś w stylu Porwania Baltazara Gąbki. Mojemu skarbowi bardzo się podobało, do tego zajadał blok czekoladowy, a ja piłam latte - baardzo miły poranek:) Zazwyczaj po seansie są różne ciekawe zajęcia dla maluszków, ale akurat dziś nie było.
 
Dla tych, którzy nie znają tego miejsca - bardzo polecam na odprężające wypady kinowe w zupełnie innym klimacie niż w centrum handlowym. Na stacji kolejowej w Falenicy, zaadaptowanej na kinokawiarnię, gdzie oglądając film, można sobie siedzieć przy stoliku, pić kawkę i zajadać ciasto lub w sali obok poczytać ciekawą książkę. Duży wybór pięknie ilustrowanych pozycji dla dzieci oraz z tematyki lokalnej, świdermajerowskiej historii i inne...







Miłej soboty!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...