poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Inspiracje z NY City


Jeśli szukacie inspiracji wnętrzarskich, modowych czy kulinarnych, to podzielę się z Wami moim odkryciem - strona eye-swoon, tworzona dla tych, którzy kochają żyć pięknie i smacznie:) Stronę założyła i regularnie wzbogaca o nowe wpisy Athena Calderone, która oprócz tego zajmuje się projektowaniem wnętrz. 

Oto i ona w swoim penthousie na Brooklynie, oczywiście zaprojektowanym przez nią samą:




I sama kuchnia. Piękna szarość wzbogacona odrobiną złota wewnątrz lamp i na obramowaniu szafek górnych. Kuchnia nie jest duża, ale wg mnie wygląda oszałamiająco.
Przy okazji - metaliczne elementy: złoto, miedź, mosiądz, srebro - to hit nadchodzących sezonów we wnętrzach. W nadmiarze dla mnie nie do przełknięcia, ale odrobina, jak tu - idealnie!



Baardzo wysoki salon, łączący w sobie różne style:










Surowy hall z betonową ścianą, ocieplony marokańskim dywanem i tapicerowaną ławką:





Niesamowity pokój nastolatka. Cudowna dbałość o szczegóły, zwróćcie uwagę na uchwyty w szafkach przy łóżku:




Tym sposobem wróciłam do blogowania, po bardzo długim czasie nieobecności.
Nie obiecuję wielkiej regularności, ale, o ile czas mi pozwoli, będę tu gromadzić moje inspiracje, zaglądajcie więc czasem:)



2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...